تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

كاميونت چيست؟
كاميونت يا كاميون كوچك نوعي ماشين باري است كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر مي‌باشد. گاهي اوقات به خود نيسان و خاور نيز كاميونت گفته مي‌شود. معادل‌هاي انگليسي كاميونت عبارتند از Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle و طول اين ماشين به ۳ متر مي‌رسد. كاميونت همچنين ميني خاور يا ميني بار نيز ناميده مي‌شود. اندازه‌ي كاميونت حد فاصل بين يك وانت و كاميون است.
ظرفيت بارگيري كاميونت‌ها معمولاً بين يك تن و نيم تا دوازده تن است. اين خودروها يك اتاقك كوچك و ۴ يا ۶ تاير در دو محور دارند. توزيع نيروي پيشران در اين خودرو اغلب از نوع چهار چرخ محرك است. ظرفيت حمل بار كاميونت‌ها و خاورها اصولاً تا ۶ تن مي‌باشد و با توجه به نوع بار، مدل‌هاي گوناگوني از آنها در بازار موجود است.
انواع كاميونت چيست؟
1) كاميونت فاو: كاميونت فاو يك كاميونت سبك وزن مناسب براي حمل بارهاي درون شهري مي باشد كه با در كنار هم قرار گرفتن بسياري از آپشن ها مناسب و تكنولوژي روز دنيا توليد و روانه بازار حمل و نقل جاده اي كشور شده است . كاميونت فاو محصول موفق شركت نام آشناي خودروساز فاو چين مي باشد كه با سابقه اي چندين ساله در زمينه ساخت انواع ماشين فعاليت خود را آغاز نموده است.كاميونت فاو 6 تن كاميون باري بسيار موفق و پرفروش خودروساز فاو جديدترين محصول كمپاني فاو بوده كه به تازگي توليد آن آغاز شده است.كاميونت FAW با نام تجاري تايگر و با قابليت حمل بار 6 تن به فروش مي رسد.
2) كاميونت ايسوزو: شركت بهمن ديزل يكي از بزرگترين توليد كنندگان و وارد كنندگان قطعات كاميونت در ايران مي باشد كه با هدف نوسازي ناوگان حمل ونقل جاده اي كشور پا به عرصه رقابتي گذاشته است و باهمكاري بهمن ديزل كاميونتهاي ايسوزو وارد بازار كشور كرده است كه با فروش بالاي اين كاميونت ها بيشترين بازدهي را در بازار ماشين هاي نيمه سنگين داشته است كه قيمت و فروش اين محصولات هر ساله توسط نمايندگي بهمن ديزل به بازار ارائه مي شود.
كاميونت نام آشناي ايسوزو محصول موفق كمپاني بزرگ ايسوزو مي باشد كه با دارا بودن تمام ويژگي هاي يك كاميونت برتر توانسته در رده برترين هاي حمل ونقل جاده اي دنيا قرار بگيرد.كاميونت ايسوزو با قابليت تحمل وزن مختلف به بازار ماشين آلات نيمه سنگ ارائه شده است كه در اين راستا كاميونت ايسوزو در تناژ هاي مختلف با هدف تنوع در سبد محصولات توليدي خود را در 3 مدل 5 تن ،6 تن و 8 تن عرضه بازار صنعت خودرو كرده است.
3) كاميونت الوند: كاميونت الوند يا همان كاميونت فوتون محصول توليدي سايپا ديزل مي باشد ك در دو تناژ باري 6 تن و 8 تن روانه بازار شده مي شود.شركت فوتون در سال ۱۹۶۶ با شعار حركت به سوي پيش رفت در صنعت خودروسازي تاسيس گرديده و به جمع توليد كنندگان خودروهاي تجاري پيوست و توانست در مدت زمان كوتاه بهترين عملكرد را داشته باشد و در سطح جهاني شناخته شده باشد.الوند سعي دارد درسال ۲۰۲۰ به شركت بين المللي خودروسازي تبديل شود و علم تكنولوژي و طراحي را با حفظ محيط زيست يكپارچه سازد تا بتواند در بين ده شركت برتر خودروساز دنيا قرار بگيرد.
4) كاميونت فوسو: ميتسوبيشي فوسو يك شركت ژاپني است كه يكي از بزرگترين توليدكننده هاي كشنده واتوبوس در دنيا است. حدود 90 درصد اين اين شركت ژاپني متعلق به شركت آلماني دايملر اي .جي است، بنابراين يكي از شركتن هاي منشعب از شركت دايملراي جي محسوب ميشود. اين شركت در سال 1932 اولين اتوبوس خود را كه توسط صنايع كشتي سازيساخته شده بود را وارد بازار كرد. در سال 1934 كشتي‌سازي ميتسوبيشي نام خود را به صنايع سنگين ميتسوبيشي تغيير داد. در سال 1937 اين كارخانه به كارخانه توكيو منتقل شد و در سال 1949، كمپاني فروش فوسو موتورز تاسيس شد كه در سال 1952 به كمپاني فروش فوسو‌ ميتسوبيشي موتورز تغيير نام داد.
5) كاميونت جك: شركت موفق GAC در كشور چين در سال 1964 فعاليت خود را آغاز كرده و در حال حاضر در كشور چين جز 10 برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودورسازي محسوب مي گردد و در زمينه صادرات خودرويي كشور چين اين شركت به عنوان سومين شركت برتر سال مي باشد. شركت جك موتور در تمام بخش ها كاميون سنگين و سبك و سواري بطور گسترده در حال فعاليت مي باشد.در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰۰ نفر بطور مستقيم جهت توليد محصولات مختلف شركت خودروسازي جك در عرصه خودروسازي مشغول بكار ميباشند. ظرفبت توليد ساليانه اين شركت ۷۰۰ هزار واحد دستگاه خودرو (شامل سواري، ون، اتوبوس، خودروهاي تجاري سنگين و نيمه سنگين) مي باشد.
موارد استفاده از بارگيري كاميونت چيست؟
به طور كلي در صنعت حمل و نقل و اثاث كشي، با توجه به وزن بار از وسيله نقليه‌ي مناسبي استفاده مي‌شود. در حال حاضر خاور باري غالباً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و اسباب كشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شركت‌هاي پخش معمولاً از كاميونت، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي توزيع محصولات خود استفاده مي‌كنند كه هر كدام از آنها بسته به نوع باري كه بايد حمل كند، از اتاق متفاوتي متناسب با بار استفاده مي‌كند.
كاميونت براي حمل انواع مختلف بار استفاده مي‌گردد. كاميونت بر اساس نوع حمل بار به صورت زير تقسيم مي‌شود:
۱. كاميونت براي حمل بار
۲. كاميونت براي حمل اثاثيه يا خاور اثاث كشي
۳. كاميونت براي حمل شيشه
۴. كاميونت براي حمل خودرو و وسايل نقليهتابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با کامیونت به قم،کامیونت از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: